یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

سلام به یُمن نام مبارک خدا...
اینجا نمیدانم چه پیش میآید اما...
میدانم دلم تنگ است..
نمیدانم چه میخواهی...
میدانم اتفاق روزگار تو را اینجا کشانده...
میدانم همگی تنهایی را تجربه کرده ایم...
حالا نمیخواهم جانماز آب بکشم...
اما درنگی کن..
حقیقتا چقدر سخت است تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟
این روزها رهبرم تنهاست...
امام زمانم تنهاست...
که ما کوفی منشانه مدام نامه ی دروغینِ جان نثاری برایشان مینگاریم...
و من مدعی تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟

اما نه.... حقیقتا خدایی دارم که به قول بزرگی:
بارها در زندگی درست جایی دستم را گرفته که میتوانست مچم را بگیرد.....

دعاکنیم...برای آدمیتمان...
برای ظهور...

امروز....۱۳ ابان...

شنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۰۶:۰۷ ب.ظ

مدرسه نه یه شعار دادن نه راهپیمایی نه هیچیییی....

 

 

رفتم پیش مدیری که تازه اومده این مدرسه....

به بهونه ی تقدیرنامه و....که بعضی ها ظرفیت بعضی حرفا رو ندارن ....زیر زبونشو بکشم....

دیدم از ترس و نگرانی خودش که بچه ها رو نمیشناخته راهپیمایی نبرده...

 

خدایااااااااااااااااااااااااا

 

 

خب راهپیماییییی نبردی از ترس مسمومیت(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

چرا چارتا شعار ندادین سر صفففففففففف خبببببب

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۱۳
فرزند آدم

نظرات  (۳)

۱۴ آبان ۰۲ ، ۱۷:۴۹ شاگرد بنّا

شما شروع می‌کردید خب :)

پاسخ:
باورتون میشه زنگ سوم .. همون اخر... فهمیدم که اصلا راهپیمایی در کار نیست...


بعدشم یکی از همکارا گفتن فقط هم به من گفت....که حداقل چنتا شعار میدادن...دیدم راست میگه خب...


امروز رفتم دیدم مدیر عصبانی که یعنی چی همکارا شاکی میشن از چیزی میان میگن...من کلااا با مرگ بر فلان گفتن مخالفم..
انرژی منفی داره....مگه دور و بر خودمون گل و بلبله و.....
یکی از همکارا که چند ساله اینجاست و همسرش فرمانده سپاه یه جاییه....و همیشه دم‌ش گرمههههه
شروع کرد به چیزایی که حضرت آقا گفتن....
که این یه خط مشی هستش و....

منم مدام تایید میکردم و....


ولی چه فایده...من واقعااا دیر یادم اومد که خب شعارم میشد بدن...
اصلا باورم نمیشد..
بچه ها گفتن حداقل یه شکلاتم ندادن بهمون...
خیلییی مسخره بود واقعااااا حتی جشنشون...


وقتی ملاک گزینش اموزش پرورش میشه نیرنگ و ریاکاری و دورویی ، چیزی جز این هم نباید انتظار داشت . این اتفاق ها ، روی دیگر همون جانماز اب کشیدن های توی مصاحبه هاست ...

پاسخ:
دقیقااااااا.....
از همکارا میشنیدم که ازشون مثلا عاشورای حفظی و... خواستن..

حالا هی دم به دقیقه اعتراض می‌کنن که چرا با ماها مثل معلم های کشورای دیگه رفتار نمی‌کنن !!  خب نمیبینین ک ریشه خیلی از مشکلات جوانان توی مدرسه هایی که رفتنه ؟!

جای علت و معلول رو عوض کردن !!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی