یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

سلام به یُمن نام مبارک خدا...
اینجا نمیدانم چه پیش میآید اما...
میدانم دلم تنگ است..
نمیدانم چه میخواهی...
میدانم اتفاق روزگار تو را اینجا کشانده...
میدانم همگی تنهایی را تجربه کرده ایم...
حالا نمیخواهم جانماز آب بکشم...
اما درنگی کن..
حقیقتا چقدر سخت است تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟
این روزها رهبرم تنهاست...
امام زمانم تنهاست...
که ما کوفی منشانه مدام نامه ی دروغینِ جان نثاری برایشان مینگاریم...
و من مدعی تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟

اما نه.... حقیقتا خدایی دارم که به قول بزرگی:
بارها در زندگی درست جایی دستم را گرفته که میتوانست مچم را بگیرد.....

دعاکنیم...برای آدمیتمان...
برای ظهور...

خبرهاااا...فلسطین....

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۵۹ ب.ظ

جایی که هستم از تلویزیون و....محرومم...اخبار در حد کانالهایی که عضوم اگه برسم بخونم..

داشتم فکر میکردم یه زمانی برای سوریه و لبنان و... انگار اتیش به جونم افتاده بود آروم و قرار نداشتم...پیگیر اخبار و در حد دسترسی هام دنبال اینکه برم بعنوان کمک اشپز یا هرچیییییییی اصلا دوختن و شستن لباس رزمنده ها و...

 

اما حالا تبدیل شدم به یه موجود بی خاصیت....که فقط درگیر زندگی شخصی شه...

همش یا توی راهم یا پیش بابا.....

با خودم فکر کردم اگر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ظهورشون محقق شه....من کجای این پازلم؟؟؟

منی که حتی خبرها رو با تاخیر میشنوم....در کرختی و روزمرگی نه...روز-مرگی اسیرم....

 

 

چقددددددر بهوووونههههه....چقدددددر بدرد نخور بودن.....

چقددددددددددرررررر اخهههه...

امام زمان ببخش منوووووووو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۲۵
فرزند آدم

نظرات  (۳)

چرا فکر میکنید چون اخبار رو دیر میشنوید بی خاصیت اید ؟ 

چرا فکر میکنید وقت هایی که از پدرتون نگه‌داری میکنید کار بیهوده انجام میدید ؟

اولا که این ها وسوسه شیطانه و هیچ اصالتی نداره.

دوما اینکه سلاح مومن دعاست ؛ برای چند دقیقه با خدای خودتون خلوت کنید و برای مظلومین عالم و ظهور حضرت حجت دعا کنید و امن یجیب بخونید . یقین کنید از دنبال اخبار دویدن منفعتش بیشتره .

و یک پیشنهاد ؛ حاج قاسم اواخر عمرش یه مصاحبه با خامنه ای دات ای ار داشت که شرح جنگ ۳۳ روزه رو میگه . از سختی شرایط و ناامیدی تا دیدار با رهبری در میانه جنگ و  پیروزی نهایی . سعی کنید او رو ببینید 🙏

عذر میخوام بابت زیاده گویی

پاسخ:
سلام بزرگوار...من یه معلمم اگر ندونم بعضی اخبار مهم رو نتیجه ش اینه که میرم سر کلاس و اولا جوابی برای سوالات احتمالی شاید توی استین نداشته باشم...و دو اینکه مثل همین اتفاق همهههه در بیخبری از ظلمی به این بزرگی به سر خواهند برد...
کما اینکه مدرسه که کلاااا با اینکه عزای عمومی بود بدون صف بودن بچه ها..
بحث بین همکارا لیزر و هورمون تراپی و.....
و سر کلاس همههه بیخبر...
که من یه جای بحث گریزی زدم به این مساله....
و وقتی یکی از بچه ها گفت یه جای دیگه جنگ میشه دلار گرون میشه...
منم یادشون اوردم که واسه اوکراین یادتونو از جزییات چقددددر خبر داشتین از همههه چی...ولی الان بیخبری واسه اینه که یه استعمار رسانه ای هست که بجای ما تصمیم میگیره چیو بشنویم و چی رو نشنویم و...منم آمار ۵۰۰ تایی رو میدونستم و گفتم شما تصور کنید یه حیوون یا یه گیاه یا یه ادم خاص رو بخوان پررنگ کنن شما ازش همه چی خواهید شنید اما این عدد کم نیست زن و بچهههههه...و...
اگر میگم خبر بخاطر اینه که همه مون زندگی عادیمونو میکنیم انگار که نه انگار دور و برمون چه خبره...
بزرگواری کردین ....ممنون میشم لینکی رو که فرمودین بفرستین....

بنظرم یک معلم برای پاسخ به سوالات دانش آموزاش بیش از اینکه به خبر احتیاج داشته باشه ، به این نیاز داره ارزش های عام اخلاقی رو بدونه و اونها رو به دانش اموزش یاد بده . اینطور دانش اموز توانایی این رو پیدا میکنه در هر مسئله ای خودش به جواب برسه و این باعث رشد زیر بنایی اون شخص میشه .
یک مثال میزنم تا واضح تر منظورم رو برسونم : مثلا این روز ها خیلی ها میگن "به من چه" که در فلسطین جنگه . برای پاسخ به این سوال لازم نیست از اخبار لحظه به لحظه جنگ و نوع سلاح ها و تاکتیک های نظامی روز مطلع باشید، بلکه باید روی منطق اون جمله تمرکز کنید . روی منطقی که در برابر رنج دیگران میگه :"به من چه" .
کسی که در برابر رنج دیگران میگه به من چه ، انگار در زمان دیگری به رنج خودش گفته "به دیگران چه" ؛ این یعنی مرگ انسانیت ، یعنی منطق جنگل ...
امیدوارم متوچه منظورم شده باشید .

+ این هم یک توصیه از سید مقاومت که خودش سالها در خط مقدم جبهه مقاومته :[کلیک کنید]

پاسخ:
بله بزرگوار...منم به همین مفهوم اشاره کردم...اما بچه هایی که ماها باهاشون سرو کله میزنیم تا حدی قالب کلی شونو سایرین شکل دادن....و برای بیان همین مفهوم انسانیت و عدم بی تفاوتی باااااید مثال روز زد...

مثال ساده اینکه همکارای ما وقتی بچه ها رو جوری بار اوردن که دانش اموز به قدر یک ساعت و ربع نمیتونه چیزی نخوره...نمیتونه حرف زشت نزنه...نمیتونه سکوت کنه....نمیتونه جلوی معلم پاشه برای احترام...نمیتونه به درس گوش بده...ساده ترین کلماتو میگه خانم شما کتابی حرف میزنید..میگه فلان معلم ۳۰ تا سوال میده برا کل ترم...میگه سوال بده بخوابیم و.....
ناچاراااا باید سر کلاس بدونی وقتی بچه هات میگن فلانی روی فلانی کراش داره یعنی چی...باید بدونی فلان خبری که ذهنشونو درگیر کرده چیه که متناسب با ذهنیتشون از جهان خودشون و آشنا با خودشون باهاشون حرف بزنی...



یه کلاسم که کلا بیسوادن ...و بی ادب..بعدشم چیزی متوجه نمیشن تهشم میشنیم رفتن به مدیر گفتن که فلانی هرچی ما میگیم میگه غلطه بعد خودش ...یعنی من...همون حرفای ما رو میزنه.....


در حالیکه واقعاااااا جوابهاشون غلط بود....

از طرفی من چون از ۲ شب پا میشم که صبح برسم مدرسه عملا ذهنم خسته ست...توان این حجم بی توجهی رو ندارم...


و ممنونم بابت این کلیپ آرامش بخش...خاطرم هست دیده بودمش شاید یه سال پیش‌تر....

براتون ارزوی صبر و آرامش و  موفقیت دارم 🙏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی