یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

سلام به یُمن نام مبارک خدا...
اینجا نمیدانم چه پیش میآید اما...
میدانم دلم تنگ است..
نمیدانم چه میخواهی...
میدانم اتفاق روزگار تو را اینجا کشانده...
میدانم همگی تنهایی را تجربه کرده ایم...
حالا نمیخواهم جانماز آب بکشم...
اما درنگی کن..
حقیقتا چقدر سخت است تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟
این روزها رهبرم تنهاست...
امام زمانم تنهاست...
که ما کوفی منشانه مدام نامه ی دروغینِ جان نثاری برایشان مینگاریم...
و من مدعی تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟

اما نه.... حقیقتا خدایی دارم که به قول بزرگی:
بارها در زندگی درست جایی دستم را گرفته که میتوانست مچم را بگیرد.....

دعاکنیم...برای آدمیتمان...
برای ظهور...

وقتییییی

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶ ب.ظ

به زووووور راضی که نه...یه جورایی مجبور میکنی یکی بیاد پیش بابا تا سه روزه بری و برگردی...

بری برای تجدید قوایی که از دست دادی..‌بری برای سبکی...برای شفای قلبت...روحت که سنگین و زمین گیر شده و....

اولش گذر زیارتی میگیری...

اما دستت نمیرسه..

بعدش میگی گذرتو برات پست کنن ویژه...یک روزه...

دو روز میشه و نمیرسه دستت...

میری بلیط بگیری نیست..

چنددددد روز هیچییییی نیست..‌.

یهو پیدا میکنی ...

یهو ثبت میکتی اطلاعاتتو.‌.

یهو میبینی میگه فقط اطلاعات گذرنامه برای سفر خارجی باید پر شه با کد ملی نمیشه....

یهوووو

نصفه شبی زنگ میزنی شاید قبل از ارسال اونا از گذرت عکس گرفته باشن...و برات بخونن کد گذرتو...

بااااز میبینی خبری نیست..جواب نمیدن...

و بلیط...پَر....

و بغضی که سنگینی میکنه روی دلت و میدونی دلیل ِ این جور نشدنا رو‌....

از بس خراب کردی...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۲۹
فرزند آدم

نظرات  (۲)

اگه هواپیما از مبدا تهران خواستید با این شماره تماس بگیرید : 

۰۹۱۹۴۶۹۸۶۳۰   و  ۰۲۱۷۷۶۲۳۰۶۶ 

شخصی به نام خانم حسینی هستند ؛ خودم نمیشناسمشون اما شخص مطمئنی معرفی کردن بهم 

پاسخ:
ارهههه...
ممنووووون
خدا خیرتون بده

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

زیارت قبول

چرا نمی‌نویسید؟

پاسخ:
علیکم السلام....
قبول حق...
ان شاءالله از همه ی اونایی که سختیهای شیرینشو کشیدن قبول باشع و الهی خودشون ذخیره ی آخرت قرار بدن اینها رو...
گاهی اونقددددددد گره های ذهنی زیاد میشع که انگار نوشتن هم مرهم درد این گره های کور نمیشه....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی