یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

سلام به یُمن نام مبارک خدا...
اینجا نمیدانم چه پیش میآید اما...
میدانم دلم تنگ است..
نمیدانم چه میخواهی...
میدانم اتفاق روزگار تو را اینجا کشانده...
میدانم همگی تنهایی را تجربه کرده ایم...
حالا نمیخواهم جانماز آب بکشم...
اما درنگی کن..
حقیقتا چقدر سخت است تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟
این روزها رهبرم تنهاست...
امام زمانم تنهاست...
که ما کوفی منشانه مدام نامه ی دروغینِ جان نثاری برایشان مینگاریم...
و من مدعی تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟

اما نه.... حقیقتا خدایی دارم که به قول بزرگی:
بارها در زندگی درست جایی دستم را گرفته که میتوانست مچم را بگیرد.....

دعاکنیم...برای آدمیتمان...
برای ظهور...

طاقچه.به نشر.

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۲۷ ق.ظ

بسیار مهم...

@readandthink

این شد اقدام انقلابی
پایان همکاری با طاقچه به علت انتشار تصاویر نامناسب از کارکنان بدون حجاب طاقچه

دعوت از همه عزیزان 
1. تشکر از «به نشر»
2. محکوم کردن «طاقچه»

➖➖➖➖
کانال سخنرانی جهاد تبیین |
🆔 @Tablighgharb

 

 

 

البته تصویر متن ارسالی به نشر رو نتونستم بذارم...

 

 

 

 

 

درباره ی دیجی کالاهم اینو شنیدم....

یه سفارش داشتم وسایل بابا رو خواستم بگیرم...زیرانداز و دستمال مرطوب و....

اخه قیمتاش مناسبتر بود داشتم کاملش میکردم وقتی خبر رو شنیدم بیخیالش شدم..هرچند ظاهرا کسی متوجه نمیشه ولی دلم رضا نمیداد به ثبت خرید....

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۰۴
فرزند آدم

نظرات  (۳)

متأسفم واقعا بابت این اتفاق....

۰۴ مرداد ۰۲ ، ۱۶:۱۴ شاگرد بنّا

خبر خوشحال‌کننده‌ایه :))

تو وبلاگ حاج خانوم نوشتم چرا :)))

پاسخ:
نمیدونم وبلاگ حاج خانوم کجاست....
ولی حدس میزنم واسه اینکه بقیه کتاب کاغذی بخونن...
ولی واسه من و توی این شرایط خوب بود....
پاکش کردمممممم




+ بعدا نوشت...
گشتم آدرس حاج خانوم رو از وب دزیره جان پیدا کردم...حدسم درست بود...
من کلاااااا و واقعااااا از گوشی خوانی بیزارم...ولی توی احوالاتی که فقط همین گوشی رو دارم و هیییییچی ندارم واقعااا کمکم بود وگرنه که چندین جلد کتاب خریده بودم که قبلش فرصتی برای خوندنشون نداشتم بدلیل شرایط بیمارستان و کار و...
حالا امااااا واقعاااا چیکار کنمممم..

هرچند سوره ی الرحمن رو حفط کردم...(گفتن این فقط از باب تشویق دیگران بود نه ریا..واقعنی.....)

تا کجا افراد و کسب و کار ها رو تحریم کنیم ؟ حد توقفش کجاست ؟

پاسخ:
واقعااااا نمیدونمممم ...ولی میدونم این وضع نتیجه ی بی تفاوتیهای همین ما مثلا مذهبی ها طی سالهای گذشته بوده ...
یاد خاطرات خانم اتسوکو هوشینو افتادم توی کتاب تولد در توکیو که اومدن ایران چون راحت گوشت حلال و....حجاب راحت و... میتونستن داشته باشن و....
الانم اگه بیدار نشیم و بیدار نکنیم باید با لگد دشمن از خواب بیدار شبم...اینو ایمان دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی