یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

سلام به یُمن نام مبارک خدا...
اینجا نمیدانم چه پیش میآید اما...
میدانم دلم تنگ است..
نمیدانم چه میخواهی...
میدانم اتفاق روزگار تو را اینجا کشانده...
میدانم همگی تنهایی را تجربه کرده ایم...
حالا نمیخواهم جانماز آب بکشم...
اما درنگی کن..
حقیقتا چقدر سخت است تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟
این روزها رهبرم تنهاست...
امام زمانم تنهاست...
که ما کوفی منشانه مدام نامه ی دروغینِ جان نثاری برایشان مینگاریم...
و من مدعی تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟

اما نه.... حقیقتا خدایی دارم که به قول بزرگی:
بارها در زندگی درست جایی دستم را گرفته که میتوانست مچم را بگیرد.....

دعاکنیم...برای آدمیتمان...
برای ظهور...

رزق یعنی این...

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۲ ب.ظ

گوشیم زنگ خورد ....

این مدت جز آجیا رو تلفن هیشکییئیییی رو تقریبا جواب ندادم...مگر به جبر...بعضیا رو...

از شدت خستگی خوابم برده بود...

گوشیم زنگ خورد...ذخیره ش کرده بودم مرضیه.کربلا.

)خط دوم دوستم که برای کربلا گرفته بود)

سالها پیش..

دیگه عادی بود استفاده ازین خطش....

جواب دادم...

طبق معمول گفت خواب بودی ....گفتم آره...

معذرت خواهی کرد و خیلی بی هوا گفت داره میره کربلا....

چند روز پیش تر میگفت به هردری میزنم نمیطلبن حرم...

میگفت انگار نمیبینن منو...

بهش گفتم اینجوری نیست....

حالا نشسته م دیگه و اشکام بند نمیاد..

گفتم یادته چند روز پیشو ...گفت اره...

اشکم بند نمیومد....

بهش گفتم خیلییییی خوش بحالت....ببین چه کار درست و حسابی ای کردی که اینجوریه رزقت....

داشت برنامه ی سفر رو میگفت...شب جمعه و عاشورا و...کربلا و....

میگفت بقول رییس کاروان نمیدونم دارم میرم چیکار کنم من....منِ حسرت زده ی حال خرابِ گریون.....بهش گفتم چه رزقی ازین بالاتر برو زندگی کن اونجا...

میگفت کاش تو هم بودی....

میگفت و من دلم سمت کار خوبِ بزرگش بود....

که چه کاری کرده که اینه رزقش...

بهش گفتم نوش جونت ...

از جزییات حالم با خبر بود....

حتی بیش از خواهرام...

بهش گفتم التماس دعا....

گفت حتماااااا و من میدونستم راست میگه  که همیشهههههه توی قنوتای نمازش منو یادش میومد و همیشه از حکمت این میپرسید...

بهش گفتم بابا حالش خیلیییییی خرابه حتمااااا دعا کن....

بعد یهو نمیدونم به ریا بود یا چی....

بهش گفتم ما رو هم دعا نکردی برای امام زمان و رهبر دعا کن خیلبیییییییی

 

من که نالایق ترینم ارباب....به تو از دور سلااااااااام....

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۰۴
فرزند آدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی