یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

سلام به یُمن نام مبارک خدا...
اینجا نمیدانم چه پیش میآید اما...
میدانم دلم تنگ است..
نمیدانم چه میخواهی...
میدانم اتفاق روزگار تو را اینجا کشانده...
میدانم همگی تنهایی را تجربه کرده ایم...
حالا نمیخواهم جانماز آب بکشم...
اما درنگی کن..
حقیقتا چقدر سخت است تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟
این روزها رهبرم تنهاست...
امام زمانم تنهاست...
که ما کوفی منشانه مدام نامه ی دروغینِ جان نثاری برایشان مینگاریم...
و من مدعی تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟

اما نه.... حقیقتا خدایی دارم که به قول بزرگی:
بارها در زندگی درست جایی دستم را گرفته که میتوانست مچم را بگیرد.....

دعاکنیم...برای آدمیتمان...
برای ظهور...

با ارجاع به مطلب بسیار بجای شاگرد بنّا

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱ ب.ظ

واقعاااا احساس کردم تو دهنیِ محکمی خوردم بابت چیزی که همیشه توی پس زمینه ی ذهنم داشتم ....نصفه نیمه نوشتن....

درست میگید هیچ بهانه ای قابل قبول نیست...پس دلایلمو نمینویسم...

دم شما گرم که تذکر میدین....

به قدر توان برمیگردم اصلاح میکنم مطالب قبلی رو.

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۲۳
فرزند آدم

نظرات  (۱)

عزیزم :)) جناب شاگرد بنا توی یه بستری تذکر میدن که قشنگ به جون آدم بشینه :))

پاسخ:
سلام دزیره جان...
نه واقعااا بحث ایشون و تذکرشون یه طرف ماجرا بود...
از وقتی من (به گمانم خودم هم حتی عامل نشر این سبک نوشتاری شدم....)
از ابتدای کرونا و مجازی....این سبکی نوشتم...از همون ابتدا واقعاااا این نگرانی رو داشتم نه از حیث حق الناس...بلکه از نظر آسیب به زبان فارسی مون....که دیونی رو برگردن من می آورر...
ولی واقعاااا تموم این مدت یه گوشه ی ذهنم آزارم میداد ولی واقعاااا من خیلی از کلمات رو خلاصه میکردم...
و از نظر اون اختصار من جواب هم با ج نوشته میشد و....
عرض کردم بطرز وحشتناکی تصورم بر اینه که پایه ریزیِ این بنای ناموزون با منِ آلوده بوده که واقعااااا احساس شرمندگی زیادی میکنم....
اگرچه غلط املایی بچه ها رو توی هر درسی و هرپیامی میگیرم...و اینها رو از حیث اختصار بکار میبردم.
ما توی حسابداری مون حساب رو با ح...بدهکار رو با بد...بستانکار رو با بس...استهلاک رو با اس یا ا...و....نشون میدیم...
این اختصار نویسی رو واقعا بابتش شرمندم که اون روزگاری که هیشکی اونجوری نمینوشت(شاید)من به شخصه معترفم  باهاش آسیب زدم به خط زیبامون...
گرچه که دلایلم قابل تامل باشه...
ولی به اثر فراگیری که داشته نمی ارزیده قطعا...


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی