یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

سلام به یُمن نام مبارک خدا...
اینجا نمیدانم چه پیش میآید اما...
میدانم دلم تنگ است..
نمیدانم چه میخواهی...
میدانم اتفاق روزگار تو را اینجا کشانده...
میدانم همگی تنهایی را تجربه کرده ایم...
حالا نمیخواهم جانماز آب بکشم...
اما درنگی کن..
حقیقتا چقدر سخت است تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟
این روزها رهبرم تنهاست...
امام زمانم تنهاست...
که ما کوفی منشانه مدام نامه ی دروغینِ جان نثاری برایشان مینگاریم...
و من مدعی تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟

اما نه.... حقیقتا خدایی دارم که به قول بزرگی:
بارها در زندگی درست جایی دستم را گرفته که میتوانست مچم را بگیرد.....

دعاکنیم...برای آدمیتمان...
برای ظهور...

امتحان...

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۲، ۰۶:۲۹ ق.ظ

خدایاااااااا تو ک میدونی من در هرحال بازنده ی این ابتلا و امتحانم...چرا منو باهاش امتحان میکنی....

خدایاااااااا کم اوردمممممم...‌

نهههههههه بهتره بگم بریدمممممم...

دگ میشه بسه؟؟؟؟

 

 

خدایاااااا باورم نمیشه ببینی و خودتم غصه نخوری ب حالم....

مولای یا مولای انت رب و انا المربوب و هل یرحم المربوب الّا الرّب..

خدایااااا

من خودمم معلمم هیییییچ وقت یادم نمیاد ذوق کرده باشم ازینکه سوالم اونقددد سخته ک حتی زرنگامم ج نمیتون بدن...

و هروقت حتیییییی تنبلا رو میبینم ک ج نمیدن راهنماییشون میکنم....

و همیشه غصه میخورم...

خدایا میدونم ک تو هم مث من باااید امتحاناتو بگیری....

میدونمم ک حتی اگ لازم باشه چندبار تکرار کنی اون امتحانو میگیری بازم....

میدونم مشکل از تو نیست...مشکل از منه ک نابلدم جوابارو‌..

خدایاااااااآا دارم اسیبهای جدی میبینم...روحی...جسمی...تو ک میبینی...کاری کن لطفاااااا...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۱۸
فرزند آدم

نظرات  (۴)

امتحاناش دوره داره، دورشو بگذرونی نمره قبولیتو بگیری تمومه 

این دوران میگذره عزیزم، شاید قراره صبوری رو تمرین کنی

پاسخ:
سخت ماجرا همون نمره قبولیه....گرچه بقول عمه ی خدا بیامرزم نمره قبولی چیه باید نمره ی خوب بگیره ادم از خدا...نمره قبولی ک بدرد نمیخوره...
خدا بیامرز دو تا شهید داد و ی مفقودالاثر و ی آزاده
۱۸ فروردين ۰۲ ، ۱۷:۵۷ 🦋 پروانه .🦋

امتحان لازمه ی سازندگیه. 

همیشه به این فکر کنید که ازینم سخت تر هست و از ما مشکل دارتر وجود داره.

تو این لحظه های نزدیک افطار براتون دعا می کنم.

پاسخ:
ممنونم ک ما رو هم مشمول دعای خیرتون میکنید،..
بله درسته..

روحشون شاد و قرین رحمت الهی ❤️🌹

واقعا جالب گفتن، همینطوره باید نمره خوب بگیریم به امید خدا :))

پاسخ:
ان شاءالله جمیع رفتگان رو خدا بیامرزه و نور به قبورشون بباره...

خیلیییییییی وقته اینو از زبون کسی نشنیدم...خودمم هیچ وقت نگفتم....
بچه تر ک بودم میشنیدم میگفتن نور ب قبرش بباره فلانی فلان خصلت خوب رو داشت یا هرزمان ک یادش میکردن اینو میگفتن...
چ عبارات دلنشینی داره حذف میشه....
مثلا قدیما وقتی یکی میگفت ممنون یادمه میگفتن ممنون الله...
و چقددددد قدیما همه چییییز دلچسبتر بود از کلمه ها تا دلها...
الهی غرق در خدا شید....


بله همینطوره خیلی از اصطلاحات قدیمی بار معنایی شگرفی داشتند که فراموش کردیمشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی