یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

سلام به یُمن نام مبارک خدا...
اینجا نمیدانم چه پیش میآید اما...
میدانم دلم تنگ است..
نمیدانم چه میخواهی...
میدانم اتفاق روزگار تو را اینجا کشانده...
میدانم همگی تنهایی را تجربه کرده ایم...
حالا نمیخواهم جانماز آب بکشم...
اما درنگی کن..
حقیقتا چقدر سخت است تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟
این روزها رهبرم تنهاست...
امام زمانم تنهاست...
که ما کوفی منشانه مدام نامه ی دروغینِ جان نثاری برایشان مینگاریم...
و من مدعی تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟

اما نه.... حقیقتا خدایی دارم که به قول بزرگی:
بارها در زندگی درست جایی دستم را گرفته که میتوانست مچم را بگیرد.....

دعاکنیم...برای آدمیتمان...
برای ظهور...

سوال فنی؟؟؟؟

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۲، ۰۸:۰۶ ق.ظ

سلام خدمت همه بزرگواران.

طاعات و عباداتتون مقبول حق باشه.

ان شاء الله که مارو هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارید...

و الهی بحق این ایام مبارک دعاهای خیر خوبان عالم در حق همه تون براورده شه به بهترین وجه ممکن...

 

حدودا دوماهه که روی سیم کارت ایرانسلم مدام در ساعات مختلف شبانه روز و با کد کشورهای مختلف و شماره های مختلف تماس گرفته میشه...

 

ازونجایی که دخترعمویی دارم که چندسالی هست ازش بی اطلاعیم و کالیفرنیا بود و همزمان شده بود با روزایی که پدرم درگیر بیمارستان شدن..اولین بار تصورم این بود که ایشونه...

حتی توی یک فرصت با اون شماره تماس گرفتم که اهنگ پیشوازش *الله اکبر *بود....و خب چون رومینگ میشد خودبخود همه ی شارژم رفت...

 مشهد که بودم این تماسا بیشتر شد...

و شاید تا حالا حدود۳۰-۲۵ بار در روزها و زمانهای مختلف و شماره های متفاوت باهام تماس گرفته شده...

کسی میدونه داستان چیه؟؟؟؟

ضمن اینکه نه فیلترشکن دارم.نه اینستا.نه تلگرام...

و بعد از فیلترینک نه واتس اپ

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۱۲
فرزند آدم

نظرات  (۲)

سلام عزیزم صبح زیباتون بخیر و سلامتی و شادی ❤️🌹 

والا من وارد نیستم این مسائلو، یه دفعه یادمه به پسر منم این مدلی زنگ میزدن که آخر سر جواب داد طرف انگلیسی صحبت کرد نوید هم باهاش ادامه داد، طرف گفت اسم شما نویده در تهران زندگی میکنی و مشخصات دیگه هم که پیدا کرده بود گفته بود، نوید ازش پرسیده بود از کجا میدونی گفته بود یه سایت ثبت نام کردی اونجا حرفاتو خوندم برام جالب بود که دیگه نوید خداحافظی کرد و به من گفت مامان حواست به این مدل تماسها هم باشه ظاهرا برای گروههای خارج از کشور دنبال یارگیری هستن تماس گرفتن جواب نده 

حالا اینکه مورد شما چی میتونه باشه خیره انشااله، این تجربه ای بود که ما باهاش مواجه بودیم

 

پاسخ:
سلام بزرگوار ممنونم...
نه اخه من سایتی چیزی هم نرفتم...همین عجیبه..اولش میگم خیلی عجیب نبود اینکه همچنان ادامه داره تا حتی امروز صبح در عجبم..
من که تو گوشیم درحال حاضر فقط ایتا و شاد رو دارم...
و اکانتهامم با عبارات مستعاره...
و این خط رو که میگم مخصوص مدرسه سر داستان کرونا که ناچار شدم به نصب واتس اپ فقططططط بخاطر شاگردام که شماره شخصیمو نداشته باشن از داداشم گرفتم....
گفتم بپرسم شاید کسی بدونه داستان سر چیه..

ایشالا خیر باشه عزیزم، مراقب باش❤️🌹

پاسخ:
ان شاء الله..
ممنونم از توجهتون..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی