یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

سلام به یُمن نام مبارک خدا...
اینجا نمیدانم چه پیش میآید اما...
میدانم دلم تنگ است..
نمیدانم چه میخواهی...
میدانم اتفاق روزگار تو را اینجا کشانده...
میدانم همگی تنهایی را تجربه کرده ایم...
حالا نمیخواهم جانماز آب بکشم...
اما درنگی کن..
حقیقتا چقدر سخت است تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟
این روزها رهبرم تنهاست...
امام زمانم تنهاست...
که ما کوفی منشانه مدام نامه ی دروغینِ جان نثاری برایشان مینگاریم...
و من مدعی تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟

اما نه.... حقیقتا خدایی دارم که به قول بزرگی:
بارها در زندگی درست جایی دستم را گرفته که میتوانست مچم را بگیرد.....

دعاکنیم...برای آدمیتمان...
برای ظهور...

صاحب قدرت..

يكشنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۰۸:۳۵ ب.ظ

خواهرزاده م خیلیییی کوچولو ک بود وقتی بهش زنگ میزدم با خط ثابت و مثلا خواسته ش براورده نمیشد میگفت قطعش میکنماااا..منم بهش میگفتم نمیشه..نمیتونی..ی کوچولو بزرگتر ک شد خودش تماس میگرفت و مثلا این بار من تهدیدش میکردم که قطعش میکنم..میگفت (اما همه ی قدرت ها توو دستای منه)

این روزا مداااام ی چیزی توو ذهنم مرور میشه...خدایااااا همهههههههههه یییی قدرتا توو دستای توئه...خودت کاری کن‌‌‌‌....

کلا اهل اهنگ نیستم...اهنگ دلم روشنه از علی اکبر قلیچ رو توی یه وبلاگی شنیدم خوشم اومد..حال دلمو توش میگفت...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۱۴
فرزند آدم

نظرات  (۳)

الهی که خدا صلاحتون رو توی حاجتتون قرار بده:( 

پاسخ:
ان شاء الله خیر پیش روی همه باشه...
۱۶ اسفند ۰۱ ، ۰۲:۵۷ شاگرد بنّا

سلام علیکم

حالِ پدرتون بهتره ان‌شاءالله؟ 

پاسخ:
علیکم السلام.بگم اره دروغه.بگم نه هم دروغه.فقط میتونم بگم خداروشکر ...قطعا میتونست ازین بدترم باشه...ولی نیست...
و ما همچنان بیمارستانیم...و همچنان محتاج دعای خیرشما
قدم نو رسیده تون مبارک...
ان شاءالله که ام یحیی حالشون خوب باشه...
۱۶ اسفند ۰۱ ، ۰۵:۲۶ شاگرد بنّا

همه خوبیم.

گاهی خاطرم میاید و حمدِ شفایی برای پدرتون قرائت می کنم.

لایق آزمون سختی شدید... سه تسبیح و سیزده حمد برای شفای پدرتون و سعه ی صدر خودتون هدیه می کنم به مادرِ امام زمان ارواحنا فداه.

در این اضطرار

برای همه مضطرها دعا کنید.

علی الخصوص به دعای فرج...

پاسخ:
خداروشکر که خوبید همگی.
ممنونم ازین هدیه ی بزرگ...قطعا و بی شک بهش محتاجم...
من روسیاهترینم ولی به لقلقه ی زبان این روزها فقط دو..نه..سه تا دعا دارم...سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان عجل الله و و سلامتی حضرت اقا...و سلامتی جمیع بیماران....
ان شاءالله بتونیم این امتحان رو ب سربلندی و دلشادی ازش بیرون بیایم..
مضطر بودن رو خووووب میفهمم..
الهی ک بحق این صبح گاه..همه ی مضطرین طعم شیرین حال خوب و ارامش بعد از اون اشفتگی رو درک کنن....
من ک اینو هم تجربه کردم هرچند پایدار نبود ولی عجیییب شیرین بود..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی