یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

سلام به یُمن نام مبارک خدا...
اینجا نمیدانم چه پیش میآید اما...
میدانم دلم تنگ است..
نمیدانم چه میخواهی...
میدانم اتفاق روزگار تو را اینجا کشانده...
میدانم همگی تنهایی را تجربه کرده ایم...
حالا نمیخواهم جانماز آب بکشم...
اما درنگی کن..
حقیقتا چقدر سخت است تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟
این روزها رهبرم تنهاست...
امام زمانم تنهاست...
که ما کوفی منشانه مدام نامه ی دروغینِ جان نثاری برایشان مینگاریم...
و من مدعی تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟

اما نه.... حقیقتا خدایی دارم که به قول بزرگی:
بارها در زندگی درست جایی دستم را گرفته که میتوانست مچم را بگیرد.....

دعاکنیم...برای آدمیتمان...
برای ظهور...

...گیرم

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۸ ب.ظ


از ما عجیب نیست دعایی نمی رسد                   از تحبس الدعا که صدایی نمی رسد

ما تحبس الدعا شده نان شبهه ایم                     آنجا که شبهه است عطایی نمی رسد

پر باز می کنم بپرم،می خورم زمین                     بال و پر شکسته به جایی نمی رسد

باید تنم پی سپر دیگری رود                               با روزه های ما به نوایی نمی رسد

       با دست خالی از چه پل دیگران شوم                   دستی که وقف شد به گدایی نمی رسد

ای میزبان فدای تو و سفره چیدنت                      آیا به این فقیر غذایی نمی رسد؟

من سالهاست منتظر یک ضمانتم                       آخر چرا امام رضایی نمی رسد

از من مخواه پیش از این زندگی کنم                    وقتی برات کرب و بلایی نمی رسد

برات کرببلا

شاعر:علی اکبر لطیفیان

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۹
فرزند آدم

شعر

نظرات  (۶)

۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۲:۰۱ ❤منتـــظر المـهـدی❤
جشمهایم چه غریبانه تورامیطلبد یاضامن آهومدد....
ضامن کربلایم باش اقا جانم 

مشهد خیلی میخوام خدایا چن تا بهشت داری رو زمینت/؟؟؟؟؟؟؟
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ان شاء الله هر چه سریعتر به مشهد امام رضا برید و برات کربلا را براتون امضا کنند صلوات...

به شرطی که برای ما هم دعا کنید و البته سوغاتی بیارید{لبخند}



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۰:۳۲ عــ ـاکـ ـف ...
رسد روزی که در سجده بگویم
رسیدم کربلا
الحمد لله . . .
السلام علیک یا اباعبدالله
با افتخار لینکتون کردم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی