یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

سلام به یُمن نام مبارک خدا...
اینجا نمیدانم چه پیش میآید اما...
میدانم دلم تنگ است..
نمیدانم چه میخواهی...
میدانم اتفاق روزگار تو را اینجا کشانده...
میدانم همگی تنهایی را تجربه کرده ایم...
حالا نمیخواهم جانماز آب بکشم...
اما درنگی کن..
حقیقتا چقدر سخت است تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟
این روزها رهبرم تنهاست...
امام زمانم تنهاست...
که ما کوفی منشانه مدام نامه ی دروغینِ جان نثاری برایشان مینگاریم...
و من مدعی تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟

اما نه.... حقیقتا خدایی دارم که به قول بزرگی:
بارها در زندگی درست جایی دستم را گرفته که میتوانست مچم را بگیرد.....

دعاکنیم...برای آدمیتمان...
برای ظهور...

الدنیا مزرعه الاخره...

چهارشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۰۴:۳۳ ب.ظ

با یه بزرگواری صحبت میکردم،بهشون میگفتم الدنیا مزرعه الاخره...پس درواقع اخرت از مسیر دنیا میگذره...چند روزی گذشت بیشتر به این موضوع فکر کردم...که اگه بهترین بذرهای عالم هم توی دستت باشه و اگه بهترین کشاورز باشی تا مزرعه (محل زراعت)نداشته باشی...فصل درو....چیزی برای برداشت کردن نداری...

به نظرم اومد دنیا اینجوریه که اگه تو مثلا خیلیییی خوب باشی ولی واسه خودت نه توی زمین نه توی حوادث و...عملا انگار کاری نکردی...چیزی نکاشتی...

 

یه کم بیشتر بهش فکر کردم ....به اونایی که از خوبیهای نژاد ایرانیا میگن...

عملا فرصت رشد نداشتیم...با انقلاب اسلامی اون زمین...برای رشد فراهم تر شد....سهل شد..

به قول حضرت آقا حفظه الله توی سخنرانی شون برای ارتشیها...قبل از انقلاب ی ارتشی (همافر) اجازه نداشت حتی فلان قطعه رو باز کنه..که مبادا سردربیاره...قطعه ای از چیزی که مال خودش بود و خریداری شده بود...قطعه رو میفرستادن امریکا درستش میکردن یا تعویض ...بعدش برمیگردوندن...

اما الان نه تنها دست میزنن به قطعات بلکه خودشون اونا رو میسازن..

 

دهه ی شکوفایی مان مبارک...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۹
فرزند آدم

نظرات  (۱)

سلام 

چه نکته قشنگی رو اشاره کردید 

الهی که خدا به زودی زود پرچم این انقلاب رو به دست امام زمان برسونه 

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی