یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

سلام به یُمن نام مبارک خدا...
اینجا نمیدانم چه پیش میآید اما...
میدانم دلم تنگ است..
نمیدانم چه میخواهی...
میدانم اتفاق روزگار تو را اینجا کشانده...
میدانم همگی تنهایی را تجربه کرده ایم...
حالا نمیخواهم جانماز آب بکشم...
اما درنگی کن..
حقیقتا چقدر سخت است تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟
این روزها رهبرم تنهاست...
امام زمانم تنهاست...
که ما کوفی منشانه مدام نامه ی دروغینِ جان نثاری برایشان مینگاریم...
و من مدعی تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟

اما نه.... حقیقتا خدایی دارم که به قول بزرگی:
بارها در زندگی درست جایی دستم را گرفته که میتوانست مچم را بگیرد.....

دعاکنیم...برای آدمیتمان...
برای ظهور...

این روزا..

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۳۴ ق.ظ

خدایا سلام..دوباره خراب کاری کردم...


صبر کن آهسته آهسته بریم جلو..


ممنونم ازت بخاطر روزی های خوبی ک نصیبم کردی..نمیدونم چی شد ک این لیاقتو دادی..


اما بعد از همه ی تشکرات میترسم..میترسم ازین مسئولیت سنگینی ک در ازای اون توفیق بر دوشم گذاشتی..


حالا ک دادی خودتم توانشو بده...


امروزم خودت میدونی قرار نبود اینجوری بشه..نمیدونم چ مرگمه..خب چرا اونا منو نمیفهمن..چرا اینهمه خودخواهن..


خودت همه چیزو مثل روز اولش کن...من ک بجز تو کسی رو ندارم"الهی و ربی من لی غیرک"


..سراغ کی برم ک بی آبرویی هامو دیده باشه و بازم جوابمو بده؟؟


خودت کمکم کن..اونجوی باشم ک تو دوس داری..فقط مال خودت باشم...


ببخش منو..خواهش میکنم..


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۹
فرزند آدم

لحظه هام..

نظرات  (۱)

سلام و سال نو مبارک
ممنون از بازدیدتون.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی