یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

سلام به یُمن نام مبارک خدا...
اینجا نمیدانم چه پیش میآید اما...
میدانم دلم تنگ است..
نمیدانم چه میخواهی...
میدانم اتفاق روزگار تو را اینجا کشانده...
میدانم همگی تنهایی را تجربه کرده ایم...
حالا نمیخواهم جانماز آب بکشم...
اما درنگی کن..
حقیقتا چقدر سخت است تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟
این روزها رهبرم تنهاست...
امام زمانم تنهاست...
که ما کوفی منشانه مدام نامه ی دروغینِ جان نثاری برایشان مینگاریم...
و من مدعی تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟

اما نه.... حقیقتا خدایی دارم که به قول بزرگی:
بارها در زندگی درست جایی دستم را گرفته که میتوانست مچم را بگیرد.....

دعاکنیم...برای آدمیتمان...
برای ظهور...

این چند روز...

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۴۳ ب.ظ

خدایا سلام ...

و شکر در همین ابتدای کلام...

برای این چند روزی ک گویی شاید خنده دار..شاید گریه دار..شاید بغض آلوده گذشت و من تنها نبودم در تمام لحظه هایش...

گویی خدا بود آنجا..گویی آرامش بود ...اگرچه ک خستگی دنیایی نمیگذاشت آنگونه که باید .....لذت ببرم..

اما ممنونم که مرا باز هم پذیرفتی با آنکه سیاهی های دنیا در سیاهی من گم میشوند اما تو همچنان دیدی مرا پس سپاس و سپاس برای سپاس..

خدای من آنگونه که مقدرم نمودی خیر را ..

برای این روزهای گذشته برای من و تمامی عزیزانم و تمامی آنان ک نمیشناسم..

ابدی کن این نعمت هایت را...و تا همیشه ما را قدم هایمان را ...نگاه و بصیرتمان را شهدایی کن..


آمین یا رب العالمین...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۴
فرزند آدم

لحظه هام..

نظرات  (۴)

There is no doubt in my mind who will succeed Susan What looks like hard work is often ignored and unlfatunrteoy they never realise the true business benefits.
پاسخ:
hi....
thanks a lot for your presence..
i`m sure every thing in the world is based  on God`s wisdom...
  could you see other pages??????/ or 
this post"4u"
۱۲ مهر ۹۵ ، ۰۲:۴۱ gap insurance contact number
It's a real pleasure to find someone who can think like that
۰۴ دی ۹۵ ، ۰۵:۴۸ günstige autokredite test
Hey, that post leaves me feeling foolish. Kudos to you!
پاسخ:
why????
۱۸ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۹ http://kreditvergleichstarten.info/darlehen-kreditrechner-sondertilgung-möglich.html
Not bad at all fellas and gallas. Thanks.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی