یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

سلام به یُمن نام مبارک خدا...
اینجا نمیدانم چه پیش میآید اما...
میدانم دلم تنگ است..
نمیدانم چه میخواهی...
میدانم اتفاق روزگار تو را اینجا کشانده...
میدانم همگی تنهایی را تجربه کرده ایم...
حالا نمیخواهم جانماز آب بکشم...
اما درنگی کن..
حقیقتا چقدر سخت است تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟
این روزها رهبرم تنهاست...
امام زمانم تنهاست...
که ما کوفی منشانه مدام نامه ی دروغینِ جان نثاری برایشان مینگاریم...
و من مدعی تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟

اما نه.... حقیقتا خدایی دارم که به قول بزرگی:
بارها در زندگی درست جایی دستم را گرفته که میتوانست مچم را بگیرد.....

دعاکنیم...برای آدمیتمان...
برای ظهور...

این مطلب کپی شده....

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۹ ق.ظ

خـــــــــــــدایا !

من همانم که گـــاه خنــــدانم، و گاهی گریـــــان.

گاه شکرگزارم، و گاهی در حال گله کردن.

گاه بنده توام، و گاهی بنده خویش!

خــــــــــدای همیشگی ام!

من مبتلا به گاه و بی گاههای همواره ام.

بیماری که همیشه به نسخه طبیب خویش عمل نمی کند!

اسیر خویشتنم؛

و گاه و بی گاههای اسارت گونه ام مرا در برگرفته است...

معبـــــــــــودا!

بندهای گاهها و بی گاههای زندان تنم را از هم جدا کن!

مرا به آغوش خویش دعــــــــــوت کن!

که تشنــــه ترینم به آن ...

تمام این گــــاه و بی گاههای مدامم را،

 ببخــــــــــش ...

به حق بزرگی و مهـــــــــربانیت 
الهی امین



کپی شده از:http://henasa.blogfa.com/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۶
فرزند آدم

رونوشت زیبا..

نظرات  (۳)

۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۱ علیرضا دادرس

سلام!

موضوع آزاد با رمان «زیبا!» منتظر حضور گرم شماست!

منتظرتان هستم!

موفق وموید باشید!

یاعلی!

سلام خوبین ؟ ممنونم مطالب عمومی نیازی به اجازه برا کپی نداره کما اینکه شما لینک منبع رو برا استفاده بیشتر جهت رعایت امانت نوشتین.موقق باشین
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۲۴ رافضیــة ...
جز بدی که ندیدی ازمان
فقط ببخش..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی