یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

سلام به یُمن نام مبارک خدا...
اینجا نمیدانم چه پیش میآید اما...
میدانم دلم تنگ است..
نمیدانم چه میخواهی...
میدانم اتفاق روزگار تو را اینجا کشانده...
میدانم همگی تنهایی را تجربه کرده ایم...
حالا نمیخواهم جانماز آب بکشم...
اما درنگی کن..
حقیقتا چقدر سخت است تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟
این روزها رهبرم تنهاست...
امام زمانم تنهاست...
که ما کوفی منشانه مدام نامه ی دروغینِ جان نثاری برایشان مینگاریم...
و من مدعی تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟

اما نه.... حقیقتا خدایی دارم که به قول بزرگی:
بارها در زندگی درست جایی دستم را گرفته که میتوانست مچم را بگیرد.....

دعاکنیم...برای آدمیتمان...
برای ظهور...

خواهش میکنم...

شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ب.ظ
سلام بر تو...

تویی که مولای مهربان همگانی..

تویی که به رویم نمی آوری نیامدن های همیشگی ام را....

از تو میخواهم بگویم اما بر دلم سنگینی میکند این خودِ خودم...

شاید ..شاید این حقیقت داشته باشد که باز هم دل تنگم که آمدم...

اما میدانی...

خوب تر از همه ی همه..همیشه این تو بودی که دستم را گرفتی...
جملات کوتاه درد دل با خدا اس ام اس درد دل با خدا عکس درد با خدا پیامک درد دل با خدا درد دل با خدا در یک جمله درد دل غمگین و عاشقانه با خدا

درست همان یک لحظه ای که شاید اگر نمی آمدی..جایی بودم در همان نزدیکی های قعر جهنم...

نمیگویم این روزها ایمان آورده ام که دیگر جهنمی نیستم...نه...

اما میگویم باز هم کمکی میخواهم از همان جنس کمک ها..

ز آن سفارشی هایی که کارِ توسل و معجزه ات است...

میدانم آدم شدن من معجزه میخواهد...معجزه ای بزرگ..

اما همیشه خواهرم میگوید بزرگ بخواهم چون تو بزرگی...و بزرگِ من در برابر تو هیچ نیست...

نمیدانم حکمتش چیست...اما میدانم دیشب درست اتفاق افتاد آن تماس...



الو..
سلام
خوبی ***جان؟
ببخشید نمیدونم چی بگم؟
فقط میدونم حالم خراب شد..
میدونم باید دوباره به همونایی توسل کنی که همیشه میری درِ خونه شون...
فزند آدم جان باور کن مامانم گفته چرا به این دوستات که همیشه دعاشون میکنی نمیگی برامون دعا کنن..

و من الان اومدم حق دوستی مونو به قدر توانم بجا بیارم..

همین جا از شما عزیزی که به هر دلیلی این متن رو میخونید میخوام که برا خواهرِ یکی از دوستای عزیزم دعا کنید..
سرطان داره و دوتا بچه...
الان داشتم فک میکردم چقدر بی مادری سخته...
این ایام خیلی دور نیست از روزایی که مخصوص حضرت مادره....
تروخدا دعاش کنید..اصلا همه ی مریضا رو...
هرکی هرجوری بلده دعا کنه برای سلامتی مریضا..


میدونید الان چی ناراحتم کرد؟
اینکه برا همه چیز دعا میکنیم اما چرا برا ظهور آقامون واقعیِِ واقعی دعا نمیکنیم..ضجه و ناله نمیزنیم..
وای بر من که چقدر حقیرم...
خدایا 
اللهم عجل لولیک الفرج..
اللهم اشف کل مریض..
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۰
فرزند آدم

خدایا

عکس نوشته

نظرات  (۲)

«یتیم خانه ایران» روایتی تازه از ایادی انگلیسhttp://ghavvas.blog.ir/post/7/%C2%AB%DB%8C%D8%AA%DB%8C%D9%85%20%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%C2%BB%20%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA%DB%8C%20%D8%AA%D8%A7%D8%B2%D9%87%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DB%8C%20%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3#comments

ان شاء الله خدا شفاشون بده....

اللهم عجل لولیک الفرج....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی