یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

سلام به یُمن نام مبارک خدا...
اینجا نمیدانم چه پیش میآید اما...
میدانم دلم تنگ است..
نمیدانم چه میخواهی...
میدانم اتفاق روزگار تو را اینجا کشانده...
میدانم همگی تنهایی را تجربه کرده ایم...
حالا نمیخواهم جانماز آب بکشم...
اما درنگی کن..
حقیقتا چقدر سخت است تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟
این روزها رهبرم تنهاست...
امام زمانم تنهاست...
که ما کوفی منشانه مدام نامه ی دروغینِ جان نثاری برایشان مینگاریم...
و من مدعی تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟

اما نه.... حقیقتا خدایی دارم که به قول بزرگی:
بارها در زندگی درست جایی دستم را گرفته که میتوانست مچم را بگیرد.....

دعاکنیم...برای آدمیتمان...
برای ظهور...

عبرت...

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۶ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

اعوذ باالله من نفسی

خدایا به تو پناه میبرم از نفس خودم...

درست همین دیشب بود..که بعد یه روز پر کار "آماده کردن چنتا چیز میز مثلا هنری"که کلی خودمو تحسین کردم بخاطر انجامش ...

داشتم میومدم ک در شیشه ی رنگم رو ببندم که مبادا ی وقت بریزه...."راستشو بخواید بیشترشم هدفم این بود شخص دیگه ای نریزدش"

ک یهو...وااااااااااای ..درست فهمیدین خودم باعث شدم بریزه اونم کجا روی فرش دست باف و......

یه عالمه بوووووووو..یه عالمه گند زدن.....یه عالمه.......همه ی اینا ب کنار...

داشتم فک میکردم ک چقد بده قصاص قبل از جنایت کردن...چی فک میکردم چی شد...

و از طرفی برام مصداق این بود که لذتایی که براشون ی عالمه تلاش میکنیم چقد میتونه زوووووووووووود گذر باشه واقعااااااااا...

و همچنان ریشه ما انسان ها انگار که از نسیان بودنش رو میخواد ثابت کنه......اینکه همه ی این عبرتها رو میبینیم و باز درس نمیگیریم...

به  فرموده حضرت مولا علی علیه السلام....چه بسیار است عبرتها و چه اندکند عبرت گیرندگان!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۳
فرزند آدم

تلنگر

لحظه هام..

نظرات  (۲)

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۳۴ طاها میرویسی
لایک
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۳۴ طاها میرویسی
دنبالت کردم دنبالم می کنی؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی