یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

سلام به یُمن نام مبارک خدا...
اینجا نمیدانم چه پیش میآید اما...
میدانم دلم تنگ است..
نمیدانم چه میخواهی...
میدانم اتفاق روزگار تو را اینجا کشانده...
میدانم همگی تنهایی را تجربه کرده ایم...
حالا نمیخواهم جانماز آب بکشم...
اما درنگی کن..
حقیقتا چقدر سخت است تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟
این روزها رهبرم تنهاست...
امام زمانم تنهاست...
که ما کوفی منشانه مدام نامه ی دروغینِ جان نثاری برایشان مینگاریم...
و من مدعی تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟

اما نه.... حقیقتا خدایی دارم که به قول بزرگی:
بارها در زندگی درست جایی دستم را گرفته که میتوانست مچم را بگیرد.....

دعاکنیم...برای آدمیتمان...
برای ظهور...

تو هم حالت بده؟؟؟

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳ ب.ظ
سلام...
آهای تویی ک میای و میری؟؟؟؟
و شاید مثل من..گاهی سردر گم و بی هدف..چرخ میزنی
و این فضای مجازی رو بالا و پایین میکنی شاید یه چیزی گیرت بیاد بخونی...ببینی که بهت مزه بده...
نمیدونم تو چ حالی هستی ک اومدی اینجا...
ولی بذار ی ذره من بگم...مدتهاست..مدتها بود..درست و حسابی ننوشتم...
مدتها بود خودمو خالی نکرده بودم..
اما امروز حالم اصلا خوب نیست..
خیلی درد دارم..
کلافه شدم از درد..با اینکه اصلا زمان ندارم و فرجه ی امتحانمه...
ولی به هوای قبلا اومدم اینجا شاید سرگرم شم..دردم کمی یادم بره..
اصلا میدونی چیه..
خودمم خیلی وقته درست و حسابی نمیدونم چ مرگمه....
آره حالم خوب نیست.. و وقتایی ک اینجوری حالم خوب نیست...
مثل خیلیای دیگه انگار تازه یادم میاد که خدایی هم هست..و چ نعمتهایی دارم و داشتم و ندارمو داشتمو..نخواهم داشت و دارم....
میدونی شاید اسمشو بذاری بازی با کلمه ها..اما اینا واقعیته..عینِ خودِ زندگی...
اما میخوام بگم تویی ک درگیر یه عشقی..تویی که شاید بیماری حالتو خراب کرده..تویی که پول لازمی..تویی که از همه جا بریدی..اصلا خودمو میگم....چندبار وقتی حالت خوب بوده رفتی سراغ خدا..چندبار واقعیِ واقعی باهاش حرف زدی و درد دل کردی؟
چندبار برای داشته هات..آره همین  نفسی که بدون خس خسه و آروم میره و میاد و تو رو زمینگیر نکرده ...تو رو به شکرگزاری وادار کرده؟
چندبار توی سجده هات واقعا یادت بوده که جلوی کی به زمین افتادی و برای کی حرف میزنی؟
چندبار هق هق گریه هات فقط برای خودش بوده..نه حاجتی که میخواستی؟
چندبار حرفشو گوش کردی؟
چندبار .....
اینقد ازین چندبارا هست که بخوای خجالت بکشیی از خودت و همین الان مثل من زار بزنی بحال خودت و بدبختیات؟
بدبختی ینی همین اینکه اون بالایی که همیشه این پایین کنارمونه تو وجودمونه..از رگ گردن بهمون نزدیکتره رو یادمون بره...
بدبختی یعنی خودتم بفهمی که چقد بد داری میکنی و خدا رو حاضر ببینی و بازم کم بذاری برا عشقت...
اصلا گنده تر از دهنم نمیگم عشق چیه..خدات...مالکت..صاحبت..
اصلا خودمو میگم ینی از سگ که معروفه به وفاداری کمترم..که به صاحبم وفادار نباشم؟؟؟؟
بابت تموم روزی هامون ازش سپاسگزار نباشم؟؟/
ببخشید...زیادی حرف زدم..یه عالمه حرف دارم..ولی فعلا.....
دعا کنیم برای همه ی مریضا ..اگه تونستین یه حمد شفا به نیت همه شون بخونین..
خیلیامون مریضیامون معلوم نیست..فک کنم اکثرا جورایی مریضن یکی روحی...یکی جسمی...همین ک دروغ میگیم..از غیبت و عیبجویی حال میبریم..تهمت میزنیم..قضاوت میکنیم...و..خدایا همه مونو خوب کن..و فرج مولامون رو هرچه سریعتر.....اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم....
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۵
فرزند آدم

لحظه هام..

نظرات  (۸)

۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۰ معصومه نیکبخت
سلام . جالب بود ... خدا قوت
سلام
مرسی که سر زدین...با افتخار توی وب جدیدم لینکتون کردم:)
۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۲:۲۱ معصومه نیکبخت
متن خوبی بود . کاش هرگز خدا رو فراموش نکنیم 
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۰:۳۷ آرمان بدیعی

با سلام:
کانال «اوج پرواز» در تلگرام فعال شد
https://telegram.me/ojeparvaaz


 

۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۸:۵۵ علیرضا دادرس
سلام و درود!
واقعا انسان موجود فراموش کاریه!خوبیهایی که بهمون میشه رو از یاد میبریم و به طرف بدی می کنیم.بعدا که یادمون میاد که چه کردیم و نباید می کردیم با اینکه پشیمون میشیم ولی اونقدر مغروریم که حلایت نمیگیریم و عزر نمی خوایم.
و خداوند تنها کسیه که دایم به ما خیر وبرکت میرسونه و ما هم با گناه جوابشو میدیم، اونقدر مغروریم که خوبی ها و برکت هاشو به پای بعضی از سختی ها و بهانه جویی ها بدر می کنیم و حساب بی حساب فرض میکنیم و توبه نمی کنیم.
خدا هممون رو ببخشه.به بزرگیه خودش،به رحمانیتش، به رحیم بودنش ، به ...
لینک شما توی موضوع آزاد قرار داده شد، دنبال هم می شوید!
موفق و موید باشید!
یاعلی!
بدرود!
دارم سعی میکنم به خودم بیام قدر حضور خدارو کنارم بدونم 
چند وقته شروع شده تلاشم 
همیشه درگیر نداشته هاییم 
براهمین خدارو یادمون میره 
چه بنده ای هستیم :)
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۸:۱۷ المستغاث بک یا صاحب الزمان
عالی نوشتید
با همه قلبم درک کردم این متنو
علی یارتون
۱۳ دی ۹۴ ، ۲۲:۵۵ محمد مهدی امجدیان
سلام

بیاین همه واسه هم دعا کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی