یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

سلام به یُمن نام مبارک خدا...
اینجا نمیدانم چه پیش میآید اما...
میدانم دلم تنگ است..
نمیدانم چه میخواهی...
میدانم اتفاق روزگار تو را اینجا کشانده...
میدانم همگی تنهایی را تجربه کرده ایم...
حالا نمیخواهم جانماز آب بکشم...
اما درنگی کن..
حقیقتا چقدر سخت است تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟
این روزها رهبرم تنهاست...
امام زمانم تنهاست...
که ما کوفی منشانه مدام نامه ی دروغینِ جان نثاری برایشان مینگاریم...
و من مدعی تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟

اما نه.... حقیقتا خدایی دارم که به قول بزرگی:
بارها در زندگی درست جایی دستم را گرفته که میتوانست مچم را بگیرد.....

دعاکنیم...برای آدمیتمان...
برای ظهور...

این مطلب کپی شده...ولی از دستش ندین..

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۰ ب.ظ

تصاویر دیدنی از شفا یافتن کودک معلول در روز اربعین در حرم امام حسین(ع)

تاریخ درج :  1394/09/15
تعداد نمایش : 18

به گزارش پرداد به نقل از آستان قدس حسینی : روز اربعین شهادت امام حسین(ع) در کنار یکی از هیئت های عزاداری در چند متری حرم امام حسین علیه السلام کودکیمعلول عراقی به نام احمد که توان راه رفتن نداشت و نمی توانست راه برود، نشسته بود که ناگهان لب به سخن گشود و مولای خود سید الشهدا(ع) را همراه با قطرات اشک و قلب کوچک خود این گونه مخاطب قرار داد:

تصاویر دیدنی از شفا یافتن کودک معلول در روز اربعین در حرم امام حسین(ع)

لبیک یا حسین، ای مولا و جد من، یکی از خادمان تو هستم، تو را قسم می دهم به حق مادرت زهرا، به حق کسی که دو دستش را در کربلا بریدند، اکنون کسی جز تو ندارم و از تو می خواهم مرا از این بیماری و رنج نجات دهی که اکنون به زیارت شما آمده ام، پس مرا به حق بیمار کربلا شفاعت کن و کمکم کن.

هنوز لحظاتی نگذشته بود که احمد در حالی که ستون کنار خود را گرفته بود به روی پاهای خود ایستاد و این جمله را تکرار می کرد که اللهم صل علی محمد و آل محمد.

احمد فلاح کاظم الموسوی اهل بغداد و سیزده ساله می باشد که طبق گفته خودش معلولیت جسمی او این روزها بدتر شده بود و حال مساعدی نداشت.

تصاویر دیدنی از شفا یافتن کودک معلول در روز اربعین در حرم امام حسین(ع)

وی می گوید امسال نیز همچون سال های گذشته تصمیم گرفتم با زائران پیاده روی اربعین زیارت جدم امام حسین(ع) همراه شوم و به همراه خانواده و عموها و دوستان راهی کربلا شدیم و بیش از هزار متر نرفته بودیم که به خاطر شدت بیماری و سختی راه، خانواده تصمیم گرفتند مرا به خانه بازگردانند، اما روز دوم باز تصمیم گرفتم به زیارت بروم و زبان حال من این بود که ای جدم ای حسین عادت کرده ام هر سال به زیارت تو بیایم و به زائرانت خدمت کنم اما حال من بدتر شده، تو را به حق طفل شیرخوار شهیدت قسم می دهد که توفیق زیارت و خدمت به زائران را به من عنایت کنی و بار دیگر از پدرم اجازه گرفتم و راهی کربلا شدم تا به هیئت عزاداری خودمان در خیابان السدره رسیدم.

تصاویر دیدنی از شفا یافتن کودک معلول در روز اربعین در حرم امام حسین(ع)

احمد که اکنون اشک می ریزد ادامه می دهد: به کربلا که رسیدم بسیار خسته بودم و عصر روز اربعین در موکب نشسته بودم و به حرم مطهر چشم دوختم و دیدم درهای ضریح مطهر به طرف من گشوده است و گویی ضریح مطهر به من نزدیک شده و جمعیت میلیونی زائران را نمی دیدم و دراین حال بود که با جدم حسین سخن گفتم و با گریه از خدا خواستم مرا به حق حسین شهید مظلوم شفا عنایت کند که دیگر از درمان و مداوا خسته شده ام و چشم امید به کمک تو دارم.

تصاویر دیدنی از شفا یافتن کودک معلول در روز اربعین در حرم امام حسین(ع)

پدر احمد هم که همسر خود را از دست داده است و از بیماری فرزند خود بسیار رنج کشیده است می گوید پزشکان از درمان فرزندم ناتوان بودند و حتی نام بیماری او را هم نمی دانستند و احمد در نهایت همراه زائران و خادمان کربلا شد و از من خواست دیگر او را به دکتر نبرم تا به طبیب خود حسین اکتفا کند و در اوج زیارت اربعین و شلوغی های اطراف حرم مطهر متوجه شدم احمد با صدای بلند و همراه با گریه فریاد می زند "لبیک یا حسین" به او گفتم احمد چه شده؟ و متوجه شدم روی دو پای خود ایستاده و اشک تمام چشمان او را فراگرفته و مردم اطراف او صلوات می فرستند و اشک می ریزند و به او تبرک می جویند.

تصاویر دیدنی از شفا یافتن کودک معلول در روز اربعین در حرم امام حسین(ع)

تصاویر دیدنی از شفا یافتن کودک معلول در روز اربعین در حرم امام حسین(ع)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۷
فرزند آدم

رونوشت زیبا..

نظرات  (۴)

۲۱ آذر ۹۴ ، ۰۷:۵۳ علیرضا هوشمند جانباز و خادم ایثارگران

دعا بسیار مجرب برای شفای مریض 

 

با سلام/ با خبر شدیم  مدیر ارزشمند و گرانقدر وبلاگ سنگر حجاب و عفاف فاطمی  به علت بیماری در حال مداوا می باشد.

 

برای سلامتی  کامل ایشان  لطفا  تعداد صلوات خود را در قسمت نظرات اعلام کنید.


با سپاس فراوان خادم شما بزرگواران هوشمند   


الله اکبر الله اکبر الله اکبر(گریه )
السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت وبقی الیل والنهار ولا جعله الله آخرالعهد منی لزیارتکم السلام علی الحسین وعلی علی ابن الحسین وعلی اولاد الحسین وعلی اصحاب الحسین
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
یاحسین یا امام حسینم))):آقا جوووون)))):
خوش به سعادت احمد)))))))):

سلام
اگه دوست داشتین از این به بعد به این وبلاگم بیاید و منو از اینجا دنبال کنید...ممنون میشم.
http://khodaweb.loxblog.com/
                                                یا علی
۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۳:۱۸ رافضیــة ...
با اشک خوندم...

عالی بود
افتخار میکنم که اربابم حسین زهراست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی