یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

یهویی های خودم...

من منم ..و به دنبال مِنِ حقیقی ام میگردم..

سلام به یُمن نام مبارک خدا...
اینجا نمیدانم چه پیش میآید اما...
میدانم دلم تنگ است..
نمیدانم چه میخواهی...
میدانم اتفاق روزگار تو را اینجا کشانده...
میدانم همگی تنهایی را تجربه کرده ایم...
حالا نمیخواهم جانماز آب بکشم...
اما درنگی کن..
حقیقتا چقدر سخت است تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟
این روزها رهبرم تنهاست...
امام زمانم تنهاست...
که ما کوفی منشانه مدام نامه ی دروغینِ جان نثاری برایشان مینگاریم...
و من مدعی تنهایی؟؟؟؟؟؟؟؟

اما نه.... حقیقتا خدایی دارم که به قول بزرگی:
بارها در زندگی درست جایی دستم را گرفته که میتوانست مچم را بگیرد.....

دعاکنیم...برای آدمیتمان...
برای ظهور...

مدتهاست نمیتوانم......

جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ب.ظ

مدتهاست دلم میخواهد چیزی بنویسم..

اما انگار دیگر هیچ چیز سرِ جای اولش برنمیگردد..نه......

گاهی فکر میکنم بریده ام دیگر هیچ نمیخواهم.....

اما بعد........خوب ک می اندیشم زودتر از آنچه ک ممکن است می یابم حقارتم را...

تنهایی را دوست ندارم...

تنهایی مالِ توست خدای من.......تنهایم مگذار تنهاترین تنها...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۰
فرزند آدم

لحظه هام..

نظرات  (۵)

کتاب های آخرالزمان خانواده "تمدن بچه ننه" و در جستجوی عقل تالیف استاد علی اکبر خانجانی در اینترنت منتشر شده است.

دانلود رایگان است.

۲۱ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۴۰ رفیعه رجعتی
تهنایی ک خوبه!ب ادم فرصت میده بیشتر فک کنه.راجب همه چی...
""تنهایی مالِ توست خدای من.......تنهایم مگذار تنهاترین تنها...""
بســیار زیـــبــا بود...
ممنون از حضور سبزتون.
پیوند علی(ع) و فاطمه(س) ، زیباترین لبخندی می شوند که برای همیشه در ذهن آینه ها باقی خواهند ماند.

عیدتون مبارکــــ...
اما رضای من مهربون تر از این حرفاست.. حتی نگاه نمیکنن مسیحی هستی یا مسلمان.. ما که شیعه هستیم حتی اگر فقط لفظ زبان باشد و اسمی بر دوش.
اونجا که بودیم میگفتن یک مسیحی توسل به اقا بسته و حاجت گرفته .. سفر بعدیش حدود 40 نفر از بچه های مسیحی بی سرپرست رو با خرج خودش اورده بود پابوس اقا.. نفرمایین گناهکارم.. تنها پاک خداست و ائمه علیه السلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی